Hemma i värmen igen....

Datum: 2010-12-14 Tid: 21:22:17
Hejsan !

Nu är jag inne i värmen igen.... skönt måste jag säga :D Har ju som vanligt varit eller jag följde med Adam ner till tåget. Det var som sagt inte varmt ute nu måste jag säga!
Och nu kanske ni förstår varför jag inte har uppdaterat mig något idag? Känns ju lite dumt att sitta och blogga och bara sitta vid datorn när killen är här!
Men i morgon kommer jag ha super mycket tid att blogga! Gjorde ju nämligen terminens sista prov idag och inga läxor har jag kvar :D
wihoooo, det gillar vi! (y)


The smile on your face let's me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me!<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0