fullt upp i veckan, fast jag har inget plugg!

Datum: 2010-12-07 Tid: 16:47:52
Hejsan !

Som ni märker eller som jag skrev i rubriken så har jag fullt upp i veckan och har nästan inget plugg, har bara tyska tills på torsdag , men det är inte så svårt! Sen ska jag nog passa på att börja med biologin lite, fast först och främst ska jag göra klart min svenska !
Ska fixa det sista och så innan inlämingen på fredag , måste skriva lite mer på sammanfattningen !
Men i alla fall , i morgon (onsdag) så ska jag göra tyskan och fixa svenskan, på trosdag blir det hockey med Eme, Elina, Moa och Emmy :D
Och på fredag kanske det blir att vara med Eme :D Ska prata med henne om det sen , och på lördag kanske jag ska dra in till stan en sväng, måste lämna in mobilen och lite ! Men det märks hur det blir med det!


låt mig vara den jag är, låt mig göra det jag gör och det jag vill!!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0