Första shoppingrundan avklarad :D

Datum: 2010-12-03 Tid: 13:15:58
Hejsan !

Sitter i rummet nu och vilar lite, tar verkligen på krafterna att springa runt i ett varuhus hela dagen ;) Men snart är jag upp vilad och färdig för att ge mig in igen, eller först klockan två ska vi äta och efter det drar jag nog in igen :D Dock försvinner min pengar väldigt snabbt, hur kan det komma säga?
Redan blivit av med något på 800 kr, aja det var ju mening att jag skulle handla att jag behövde ha!
Orkar inte skriva nu vad jag har handlat , tar det när jag kommer hem i morgon :D
Kan i alla fall säga att jag har köpt paket till moa, elina, eme, adam, mika, pappa och thomas, så nu är det bara mamma, mormor, carro och wilma kvar att köpa till (a)
Sen blir det att köpa saker till mig själv för de pengar som blir över , det låter väl bra ? :D

men nu ska jag nog vila lite till, skriver nog mer ikväll :D


It's amazing how you can speak right to my heart,
Without saying a word you can light up the dark,
The smile on you face lets me know that you need me,
There's a truth in you eyes saying you'll never leave me,
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall!<3

And I hope it's true<3


// Eve

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du köpt då ;) :)

2010-12-03 @ 16:25:12
URL: http://mikaBlomberg.devote.se
Postat av: Joachimkajsa

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-05-18 @ 09:52:00
URL: http://joachimkajsa.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0