Eve börjar fatta lite!

Datum: 2010-12-13 Tid: 17:34:21
Hejsan !

Nu har jag suttit med biologin i snart två timmar och JAG BÖRJAR FATTA :D Det är faktiskt inte så svårt när man väl kommer in i det, eller jag tycker inte det i alla fall !
Det är vissa av sakerna som är svåra , men en del är super lätta, så jag kan mer än hälften av VG/MVG uppgifterna och nästan alla G , eller på G kan jag 9 helt utan till och ungefär 2  som jag inte är helt säker på!

Okej, nu blev det lite väl mycket biologi och plugg tjat här!
Tog mig en liten paus nu och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan laga lite mat och se på TV och så att hon kan förhöra mig. Sen måste jag ju även fråga lite om morgon dagen :D


JAG VILL HA SOMMAR NUUUUUU!<3

// Eve

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-13 @ 21:02:37
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ; haha ok ;D kul att höra det, jomen det är bra som fan här ! ;d vad gör durå ? ;p

2010-12-14 @ 16:35:06
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0