En toppen fredag....

Datum: 2010-12-11 Tid: 11:53:06
Hejsan !

Som ni alla vet var jag ju med Eme igår :) Och vad ska jag säga? kul var det kan jag säga! Vi gjorde väl inte så jättemycket mer än att laga mat titta på tv och satt vid datorn! Eller jo det gjorde vi ! Men jag tänker inte säga vad här på bloggen!
Kan bara säga: FY FAN VAD JAG GJORDE BORT MIG!!!!!!
Kommer för fan aldrig kunna träffa den personen igen, eller vad säger du eme? ;) Sen fick jag även något jäkla telefon samtal och det var ju faktiskt lite roligt (a)

Eme drog hem runt elva och då städade jag mitt rum lite och så läste jag lite i en tidning! Och nu måste jag börja fixa mig eller fixa lite här hemma! För vid halv fyra kommer Adam :D Och vi fem tiden kommer Oskar och Felix och så kommer typ mika vid fyra halv fem :)
Och då vill man ju vara klar ;)
Ha en super bra lördag nu allihop, för det ska jag ha, eller jag vet att jag kommer få det :)<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0