En liten sammanfattning av de senaste dagarna....

Datum: 2010-12-24 Tid: 19:54:41
Hejsan igen!

Försöker att mobilblogga igår , men det verkade inte som att inlägget kom upp! Så jag tänkte ta och berätta nu lite kort om vad som har hänt!
Igår så vaknade jag upp runt tio hos moster , hjälpte till lite med julmaten, pratade och lite mer. Runt ett började jag att fixa mig, måste ju vara fin även på lilljulafton :D
Och runt 4 åt vii och vi åt till halv sex ungefär, och då menar jag att vi hann med att fixa och prata också! Och så kom tomten , när han gick delade vi ut de andra paket ! Tänker inte nämna nu vad jag fick, utan det gör jag sen när jag har fått alla paket, det blir med andra ord i morgon!
Vi körde även paketleken , en del av er har nog hört talas om den , men säkerligen inte alla! Men jag tänker inte förklara vad man gör!
Efter det så skjussade mamma och carro hem simon och jag stannade kvar med pappa, thomas, hasse, micke, mormor och wilma!
Jag och wilma spelade sims samtidigt som vi pratade och lyssnade på musik med de andra!

Idag vaknade jag vid åtta av att Wilma kom ner och väckte mig för att hon ville kolla julstrumpan! Så vi gick upp och kollade den och visst låg det paket där i ! Till och med till mig :D
Sen blev det frukost och sen fixade jag mig, runt nio var vi tvungna att åka då vi skulle vidare till nästa ställe och fira!
Men jag tänker inte berätta om det nu ,för nu ska jag få mer paket :D Skriver om det senare eller i morgon !

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0