Dagen hade visst mer att bjuda på.....

Datum: 2010-12-27 Tid: 16:44:36
Hejsan !

Efter att jag skrev förra inlägget så smsade eme mig och frågade om jag ville och kunde kommer ner till stationen, och jag undrade varför och då sa hon att karl var där och ville träffa oss :D Så jag tackade ja och stack ner dit! Karl är ju som sagt en gamal kompuis som jag inte träffat sen jag var typ 6-7 år, dett var kul att träffa honom igen i alla fall :)
Vi stack i alla fall hem till mig för att det var så kallt ute, och här hemma gjorde vi inte så mycket , pratade mest och lyssnade på musik! Men nu har han och Eme stuckit, eme skulle hem och äta för sen skulle hon iväg och karl skulle ta bussen till Linköping ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0