Då var rummet städat från golv till tak.

Datum: 2010-12-19 Tid: 17:44:06
Hejsan !

Städade klart för ett tagsen och nu har jag hunnit äta! Har bara garderoben kvar att fixa, men den tar jag lite senare. Tog sin lilla tid att städa rummet, men jag gjorde lite andra saker också!
Vaknade ju även med världens huvudvärk och täppt i näsan, men tog mig en panodil så nu mår jag bättre!
Och konstigt nog känns det rätt bra att det är söndag!
Beror väl på att det bara är två dagar i skolan och att det är julafton den här veckan som kommer, och jag kom precis på att jag inte slagit in mina julklappar än (a)
men ska ta och göra det i veckan! Nu ska jag fixa det sista och sen blir det bara att slappa resten av kvällen :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0