Blir troligen inget bloggande i morgon....

Datum: 2010-12-30 Tid: 00:12:06
Hejsan !

Har inte hunnit skriva något idag , kan sammanfatta dagen som super bra! Förutom att man fick dåliga besked, men dom blev bättre med dagen :)
Lovar att jag ska skriva mer såfort jag får tid!
I morgon kommer jag nog inte att kunna blogga , för första ska jag till stan, sen till sjukhuset (pga det som hände), sen stan igen och sen är det hockey på kvällen!
Men ska försöka slänga in ett inlägg innan jag åker och något/några när jag kommer hem, men kan inte grantera er ;)


Bara jag fick se dig så vill jag slå dig!!! Håll dig borta... annars jävlar.

// Eve

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

SV

lite olika faktiskt. The last song, den gröna milen och Juno. Alla var grymt bra, film tips ;D

2010-12-30 @ 00:25:57
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0