Bästa sättet att plugga på...

Datum: 2010-12-08 Tid: 17:39:33
Hejsan !

Just nu sitter jag och pluggar, eller just nu skriver jag ju ett inlägg, men jag håller på att plugga också ;) Svenskan är jag nästan helt klar med, tyskaglosorna ska jag lägga in på www.glosboken.se snart och sen har jag kollat lite på biologin, fattar typ inget på biologin, men det ska jag se till att fixa i alla fall !
Och för att klara det här pluggandet idag så har jag faktiskt köpt med mig en ben och jerrys hem :D

Var ju i affären förut med Emmy och moa för att hämta ut våra biljetter till hockeyn i morgon, och för att få mina pengar av moa! Och när vi kom in i affären blev vi alla sugna på ben och jerrys , så alla tre köpte varsin, dock är dom ju jäkligt mättande ;)
Kanske inte världens bästa att äta glass när det är kallt ute och man fryser, men det är ju så jäkla gott och det var så länge sedan jag åt glass ;)



// Eve

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad händer ikväll? =)

2010-12-08 @ 18:31:24
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

okej :) nej jag ska bara ta det lugnt! :)

2010-12-08 @ 20:58:17
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0