Bara för att få tiden att gå...

Datum: 2010-12-31 Tid: 00:49:56
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del faktiskt, jag konfimerade mig, åkt till berlin och massa mer !

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade ingen nyårslöften!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka platser besökte du?
Berlin, Turkiet och massa fler1

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Kommer inte på något nu, eller jo kommer på en sak, men den kan jag inte nämna på bloggen!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
24 och 11 Oktober

8. Vad var din största framgång 2010?
Hm, det har jag inte en anning om.

9. Största misstaget?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade några utslag, haft feber och ont i halsen

11. Bästa köpet?
Min dator, mammas och pappas kamera och alla kläder :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oja, En hel del! Mina vänner, släktingar och Adam :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Den svenska björnstammen – Allting kommer bli bra
Alex Öryd – G.a.s - Populär
Viktor Abrahamsson & Karin Aldheimer – Svartvitt
Nicco – Can´t Slow Down - Feat. Nicco-Dan Winter Bootleg Mix Edit
Jan Wayne vs. RainDropz! – Numb - DJ Lanai Jump Mix Edit
Ronan Keating – When You Say Nothing At All
Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love
Idol Allstars 2010 – All I Need Is You
Jay Smith – Dreaming People
Jay Smith – Like A Prayer
Minnah Karlsson – Total Eclipse Of The Heart
Minnah Karlsson – Not Ready To Make Nice
Minnah Karlsson – Twist And Shout
Empyre One – Moonlight Shadow - Original Radio Edit
Miley Cyrus – Who Owns My Heart
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
mörkvitt – Sagolandet Tingeling
 
Några av låtar från 2010.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har gått i perioder, så jag kan faktiskt inte säga något om det!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft mer tid för vännerna!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit lite mindre vid datorn kanske?

18. Hur tillbringade du julen?
dagen för julafton åkte jag till min moster, där firade vi då jul med mormor, thomas, hasse, carro, wilma, simon, mikael, mamma och pappa!
sen på julafton åkte vi till farmor och farfar och där firade vi med: Linda, Pernilla, Jocke, Andrea, Milton, Mollie, Giovanna, Linus, Farmor, Farfar, mamma, pappa och Monica.

19. Blev du kär i år?
Jao :)<3

20. Favoritprogram på TV?
Kan inte välja något!

21. Bästa boken du läste i år?
Katarina von bredows böcker

22. Största musikaliska upptäckten?
Jay smith, minnah och massa andra :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar, filmer, böcker, kläder och allt sånt :)

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Fick allt förutom en katt eller hund ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Släkten kom och vi fikade och jag fick paket och så!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Det finns nog en del, men tar tyvärr inte det på bloggen, lite för personligt!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vet inte riktigt, vanlig?

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, Släkt och kärlek :D

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Taylor Lautner

31. Vem saknade du?
Beror på, men saknade ju alla mina kompisar när jag inte träffade dom och adam när jag inte träffa honom och så vidare!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Adam (pratade ju typ inte med honom när vi gick i halva åttan och hela sjuan) Victor, Oskar :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0