Är i Ullared och nu ska det shoppas....

Datum: 2010-12-03 Tid: 07:32:55
Hejsan !

Kom ju till Ullared igår, men orkade inte slösa min internet tid då, men nu är jag här och kan blogga lite :D Och jag vet att jag sa att jag inte skulle kunna blogg när jag är här, men jag tog med mig datorn och fixade internet :D visst är jag snäll ?

Gick i alla fall in lite i varuhuset igår, men jag köpte inte, ska köpa allt idag istället :D i alla fall allt som jag måste handla och sen får vi se vad jag handlar i morgon ;)
Kommer även komma upp lite fler inlägg lite senare, hinner inte blogga mer nu då jag måste fixa mig innan jag måste ut och ställa mig i kön ;)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0