Äntligen JULLOV :D

Datum: 2010-12-21 Tid: 19:11:04
Äntligen hemma och äntligen Jullov, kan det bli bättre? Jao det kan det , om man får tillbringa det med de man tycker bäst om, sen kan det inte bli bättre! Och vilken tur för mig att jag ska få tillbringa mitt lov med ALLA som betyder något för mig!
Ska träffa pappas släkt, mammas släkt, Eme, Elina, Moa, Mika, Adam, Felix, Oskar och förhoppningsvis en hel del till kompisar :D<3

Idag blir det att pynta granen då vi inte hann med det igår, sen ska jag se på tv och slappa, ska nog börja spela lite sims ;) Hahaha eller det har jag börjat med igen och nu är jag fast i det :P
Bra tidsfördriv när man inte har något att göra ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0