Äntligen helg igen... och jag kom inte in på blogg.se igår!

Datum: 2010-12-17 Tid: 17:40:16
Hejsan !

Som ni märkte bloggade jag inget igår, hade tänkt göra det, men så när jag skulle göra det så var det något fel på blogg.se så jag kunde inte logga in!
fast jag hade inte så jättemycket tid att skriva igår ändå, var nämligen med adam, ovanligt va? (a)

och den här helgen är fullbokad! För idag blir det att baka julkakor och lite julgodis tror jag sen blir det att åka ner till affären och köpa pizza och sen blir det väl någon bra film :)
I morgon (lördag) blir det att åka in till stan och köpa kläder till jul och sen de sista julklapparna :) Sen på kvällen blir det att vara med Mika :D Vi ska se på film och bara mysa (y) Ska nog också ta och planera lite inför filmkvällar och sånt på lovet !
På söndag blir det nog att julstäda lite och så ska jag nog göra ansiktmask och sånt :)

Men nu måste jag fortsätta att baka, ha det bra så hör jag av mig senare ;)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0