Ännu ett tidsfördriv....

Datum: 2010-12-30 Tid: 00:51:41
VEM

vem är i rummet med dej?  Adam, Oskar och Mika
vem fick du senast sms av? Adam :D
vem tänker du på nu? en peron (a)
pratade du senast med? Mamma
vems hus var du senast i? mitt
sa du senast "jag älskar dig" till? Adam såklart :)
vem önskar du var med dig nu? hihihi, om jag måste välja en så blir det nog A :D
vem är din favoritsläkting? Har ingen favortit, alla är dom bra på sitt sätt !
vem i din skola går dig mest på nerverna? snäll som jag är så tänker jag inte nämna några namn på min blogg (a)

VAR
var går du i skolan?  Kisa -.-
var är din telefon? Bredvid mig i mitt rum såklart :)
var är din mamma? I sängen och sover
var sover du?  i min säng
vart handlar du mest? Bikbok och gina tricot
var fick du tag i tröjan du har på dej? Intersport och gina tricot

VAD

vad åt du senast? Tacos :)
vad drack du senast? Julmust och energy dricka
vad är det för färg på dina byxor? jeans så blå.
var är den närmaste saken som är blå? mitt lypsyl
vad gillar du mest med skolan? Kompisar
vad har du på fötterna?  Strumpor
vad är din favorit färg?  har ingen favorti
vilken film såg du senast?  IT (DET)
vad hör du just nu? musik (y)

HAR DU

1.varit tsm med fler än 2 st personer? aa
2.sovit i en annans säng? mm
3.kyss någon? självklart
4. varit kär? oja
5 tyckt att din kusin är het? Hahaha vad är det här för frågor, om jag nu skulle tycka det skulle jag inte skriva det här ändå ;)
6.sovit naken? jao, vem har inte?
7.kört över hastighetsgränsen? har inte körkort
8.målat om ditt rum? nae bara tepetserat
9. dansat framför en spegel? ja
10. fått hicka? oja
11.dumpat någon?  aaao
12.stulit pengar från en kompis?  Nee bara lånat :)
13.hoppat i en bil med folk du just träffat? nope
14.varit i slagsmål? nejnej :)
15.smugit ut ur ditt hus? njaa
16.haft känslor för någon som inte känt detsamma?  aa
17.hånglat med en främling? nej
18.är du kär i någon just nu? Helt klart :)<3

// Eve

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

SV

ja det borde du. Fast det är ganska dålig grafik och sånt på den "/

2010-12-30 @ 01:02:41
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0