ännu en super lördag :D

Datum: 2010-12-18 Tid: 23:07:24
Hejsan !

Hann inte skriva något när jag kom hem förut som ni kanske märkte! Men jag tar och gör det nu istället !
Var ju som sagt i stan idag och jag hittade det jag skulle! Kanske till och med lite mer än vad jag skulle!? (a) Blev i alla fall lite julklappar till mamma, sen blev det julkläder till mig (kommer dock inte visa några bilder på dom än, gör det efter jul) och sen blev det lite annan shopping också för min del (y)

När jag kom hem stack jag i alla fall till Mika, och vad har nu vi gjort? Vi har sett på film och lite mer, det händer alltid något när jag är med mika :D
Och jag blev sjuk sugen på att fixa photoshop, så ska se om jag inte kan göra det nu ;) haha

Kanske skriver mer sen , ha det bra :D<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0