25 December 2010

Datum: 2010-12-25 Tid: 11:35:47
Orkade inte skriva något mer inlägg igår och berätta om julen hemma hos farmor! Men jag tänkte ta och berätta lite om den nu!
Det började med att vi kom dit runt halv ett och då var det bara farmor, farfra och pernilla där ! Och medans farmor och farfar fixade maten gick vi andra in i vardagsrummet och pratade!
Sen kom milton, mollie, andrea, linda och jocke och då började vi typ äta! När vi hade ätit så pratade vi och skrattade vi ännu mer och sen började kalle anka!
Fast inga av barna så på det , milton eller mollie asså ;) Efter kalle anka kom tomten, och då hände det en sak som jag garva så mycket åt! För milton och mollie märkte att det var farfar som var tomten så milton smög sig upp bakom honom och drog av honom skägget, shiit vad jag garva då asså (a)
Efter det delade vi ut paketen och sen pratade vi och fikade, efter fikat körde vi paketleken och sen åkte vi hem! Väl hemma fick jag ännu mer paket!
Mammas och pappas paket som jag valt att öppna när jag kom hem!

Sådär har väl ungefär min jul sett ut, och idag ska jag bara slappa, se på one tree hill (fick ju säsong sju), och fixa lite i rummet, vet i fan hur jag ska få plats med allt ;) hahaha
Sen ska jag även blogga lite, kommer upp ett schema på vad som händer fram till nyår och sen kommer det en lista på vad jag fick :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0