1 December..

Datum: 2010-12-01 Tid: 16:47:15
och jag håller på att frysa ihjäl... -23 grader när jag gick hemifrån idag , fy fan säger jag bara rent ut sagt. Inte alls kul att gå till bussen i morse eller att gå hem. Men är man tvungen så är man!
Det går an när det är - 5-10 grader, men inte mer än -20 :O Okej nu ska jag sluta klaga om hur kallt det är.

Skolan idag var väl som vanligt, fick våra klasströjor idag, eller vi får dom på fredag. För alla måste lämna pengar först, och jag är inte där på fredag men jag har redan bestämmt hur jag ska göra med det!

Ska dra ner och handla lite med mamma och pappa snart, efter det måste jag plugga lite till och så ska jag självklart lägga mig i ett sjukt vaaaarmt bad, och sist men inte minst så blir det att se på bonde söker frun klockan åtta och marina wern klockan nio :D
Så man kan väl säga att det blir en slappkväll ändå, även att det är lite plugg inblandat!




// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0