Tre filmer jag sett

Datum: 2010-08-21 Tid: 23:38:05



Remember me:
Vad ska jag säga om den nu!? Den var sjukt bra,
men jag blev lite besviken på hur den slutade.
Ska inte avslöja för mycket eftersom att alla kanske inte har sett den.
Men det är helt klart värd att se !



Drag me to hell:
En skräck film är det ju och jag är inte dne typen som gillar såna filmer,
 men ibland ser jag.
Tycket inte den var så jätte läskig,
men den hade självklart sina läskiga saker.
Tycker gott ni kan se den ;)




The human centipede:
Säger bara fy f*n vad äcklig,
den var inte läskig utan bara äcklig.
Går bara inte att beskriva den med något annat ord än äcklig.
Är ni känsliga ska ni inte se den, annars kan ni se den ;)

// Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0