Hej :) Här får ni en bild på mig i mitt ...

Datum: 2010-04-28 Tid: 22:43:54

p1829_22-04-10 (MMS)

Hej :) Här får ni en bild på mig i mitt nya hår :) vet att det är en vecka sen jag klippte mig , men jag har verkligen inte hunnit med att lägga in massa bilder på datorn än. Snart ska jag i alla fall gå upp och lägga mig. Har pluggat fram till nu ungefär. Har ju ätit och sett på tv där i mellan. Såg på andra avenyn. Tror det är sista avsnittet nästa vecka. Inte så kul , men det som är bra med att det slutar är ju att man har mer tid för annat :) som att till exempel vara ute om det är fint väder såklart :) men nu ska jag gå upp och lägga mig , ha det så bra så ska jag försöka skriva mer i morgon :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0